onsdag, januari 31, 2007

Rullar

Nollnigen rullar på. Nervsystemet är skitsvårt. Snön regnar bort och jag är ruggigt trött på att gå omkring i en lila overall hela dagarna. Ikväll ska vi sjunga kareoke. I overall.

Vi har någonting som heter Nollefrid detta innebär att inga som helst relationer får finnas mellan Nollan och Faddern. Regeln finns nog för att nollan är i beroendeställning, kommer till en ny stad och blir omhändertagen av faddrarna. Faddern ska då inte utnyttja förtroendet genom någon oskyldig flirt för att sedan lämna nollan ensam. Om faddern och nollan tycker om varandra så kan man nog vänta två veckor under nollningn innan relationen inleds. Om detta inte är fallet så kan faddern lika gärna gå hem med någon annan eftersom det inte verkar spela någon roll vem man går hem med, utan att man går hem med. Det gör mig skitförbannad att många verkar ha svårt att hålla sig i skinnet i detta avseende. Stackars nollan.


/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka nollor faddrarna kan vara då tydligen! /Towa

Anonym sa...

Rätta mig om jag har fel men jag tror även att de är så att faddrarna har en liten tävling om vem som kan gå hem med flest nollor.. Eller är det inte så längre?? /Åsa

Anonym sa...

Varför tror jag 100 gånger om ikväll att du ska uppdatera när jag vet att du inte är hemma? Du borde blogga över mobilen helt enkelt. Puss/Tows