onsdag, januari 17, 2007

Det är över.

Nu är de tre mördartentorna över. Är inte så säker på att jag klarade den jag skrev idag, men va fan. På't igen bara! (som dom säger här.. 't vad är det om?). Efter tentan gick vi en sväng på stan (jag köpte jeans för 250kr. Jag fick det!) för att sedan cykla till Lambohov och äta god mat hos Sara och hennes kanin Olle. Det blåser, regnar och är allmänt pissigt väder. Det liknar oktober mer än januari. Men det var en trevlig kväll med två kloka tjejer. Tack!

Jag har fått ett nytt tangentbord från Dell till min kära dator. Skruvade dit det idag och än så länge har inga konstigheter inträffat. Äntligen.

Är det inte konstigt att när man säger "i södra Sverige" så frågar folk: vardå? och när man säger "i norrland" så är "vardå" inte intressant. För norrland är ju ett litet skitställe, en by som utgör sådär...halva Sverige. Hm.

Det är lite roligt ändå att expressens löp handlar om hur Britney spyr över pojkvännen. Vet inte om det säger mer om expressen än om dom som köper blaskan men...
Jag är omåttligt trött.
/E

Inga kommentarer: