söndag, januari 21, 2007

Så kallad vinter



Så här patetisk är tydligen en vinterdag i Linköping....

Det märktes redan i morse att det är söndag. Jag vaknade först vid 6 och kände mig utsövd, men jag kan alltid somna om. Sedan vaknade jag 10 och var tröttare. Sov en timma till, drömde om spindlar och klev upp vid 11. Den här dagen verkar inte ha så mycket att ge. Det blir vad man gör det till, men jag är för lat. Möjligen träning senare i eftermiddag.

Måste fixa kartong till nolleskyltarna. Jag ska nog offra mina flyttkartonger bara för att slippa cykla omkring till massa affärer och fråga. Känner mig inte alltför peppad inför nollnigen. Kanske inte är min grej att vara fadder, men va fan det är 2 ynka veckor av mitt liv.

Ni får ursäkta min inte så positiva anda i detta. Jag kommer tillbaka snart.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Nollning är skitkul! Det blir definitivt något att minnas och inget man ångrar att man var med på! Jag önskar jag kunde få vara med en tredje gång, men nu är jag för gammal. ( Läs: Tar examen )
MVH // Lelle
http://lellelii.blogg.se