tisdag, januari 23, 2007

Snus



Jag snusar. Det är nog så. Jag har snusat sedan jag började råplugga till tentan för kanske 2 veckor sedan. Den veckan snusade jag varje dag, det gör jag inte nu. Men ändå. Är det för att jag är en norrlandstjej och måste leva upp till myten? Nej, troligen inte då jag snusar mini med nån rolig smak.

Jag snusar alltså när jag surar, pluggar eller festar. Alltså inte varje dag, men ofta. Jag tror att det beror på min rastlöshet. Det är jättedumt och äckligt och snart kommer jag med "jag kan sluta när jag vill". Då ger jag er rätten att skratta åt mig, ge min onda blickar och påminna mig om när jag tejpade ihop mammas cigarettpaket till stora tejpbollar, men tills dess...

förlåter ni mig?
/E

5 kommentarer:

Anonym sa...

men usch em .. :P /Sara

Anonym sa...

Så länge det ser lika frestande ut som på bilden så förstår jag dig, men när du börjar ta upp gamla torra snusar från golvet i brist på nya så tänker jag börja skälla../Tows (förresten så har inte jag snusat på månader, sist du var här så tog jag ju en men var tvungen att spotta ut den för det var BLÄ)

Anonym sa...

Haha, att du ska vara så jävla ROLIG jämt!! ;)

Anonym sa...

Aaaa, jag vill också snusa =/ Men du snusar ju inte egentligen, eftersom jag inte snusar nu när jag är knocked up så snusar du istället för mig, för annars blir det ju obalans!! // Marre

Unknown sa...

Jag är chockad.














:-)

/Pappa (i kloster; jag smet in på ett kontor...)