måndag, januari 01, 2007

Första dagen 2007

Nyårsaftonen var trevlig. Vi fick vuxenpoäng med vår trerättersmiddag hos Towa och kalasade lite innan vi åkte till rödön. Där var det mer drag än väntat och jag hade riktigt kul! Det måste vara så att det finns många fina människor. Det är härligt. Det konstiga var att jag träffade en kille som tydligen bor granne med mig i Linköping. VA!? Världen är minimal.
Jag slänger väl upp nån bild eller två när jag kommer till Linköping.

2007 alltså. Jag känner mig inte ny och förändrad. Allt blir vad man gör det till och jag glömde totalt bort nyårslöftena. Är det därför tro? Det snöade iallafall inatt och hela dagen. Det är så där tyst ute och allt känns dämpat. Ljuddämpat. Om nån timma ska jag träffa Fia och Sarah för en bit mat. Imorgon bär det ju av till Linköping (eller Limpan, som Sara säger) igen.. Så det gäller att ta vara på tiden.


Åh vad jag tycker om att träffa människor som tänker längre än näsan!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Åk inte!! :( /Towa