fredag, januari 05, 2007

ältande

Ok. Jag har blivit blogg-galen.

Det är bra en sån här gång att ha ett storkok köttfärssås i frysen. Vuxenpoäng. Nu är det nog så att jag förlorar alla poängen genom att inte kunna plugga effektivt, inte motivera mig, inte ens orka vara social. Hela gänget äter middag och några går ut på krogen. Och här sitter jag i mitt gröna plyschmys och grottar. Vet inte om det är så att jag behöver det, eller om jag är osunt folkskygg. Jag vet att man mår bättre av att orka sig ut. Engagera sig. Göra något. Men energin saknas och jag drar mig tillbaka. Typiskt mig. Jag skulle föredra en vän i min soffa och en bra film.. framför många, iofs härliga vänner, på krogen ikväll.


pust. Satt iaf 3h med tentaplugg idag. Alltid något.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen utgång alls, inte bara pga att flaskan gick sönder utan mest för att jag behöver lugn - som dig verkar det som. Önskar att vi bodde grannar, iaf 5-mils grannar. Finns här om du vill. kram/Towa