onsdag, januari 03, 2007

Om man ändå slapp diska...

Tillbaka i Linköping. Det känns ok trots att jag är den enda på hela gatan som är hemma tror jag. Knäppt. Det är nytt år. Datorn fugerar. Plugget är igång igen. Tenta den 85, 16e och 17e. Stress har aldrig resulterat i nått mvg för mig. Inte för att jag kan få nått annat än U eller G, men ni fattar. Jag jobbar inte särskilt bra under stress.
Basgruppsträffen hade större engagemang än någon av oss väntat. Sedan blev det lunch på Coffeehouse med ett skönt gäng. Sånt behövs förstår jag, annars överlever man inte.. (klart man gör men...).

Jag har iaf mer energi ikväll än väntat. Satt några timmar med HBM på biblioteket. Har skrivit en sammanfattning av mina tankar under terminen eller nått sånt klyschigt. Nu ska jag sätta igång med lite Omvårdnad.

Det blev ingen storhandling idag, trots att jag hade den ambitionen. En promenad till hemköp, massor av färska grönsaker och en mango till plugg-godis. Går alltid där ifrån rätt nöjd över att jag inte köpte godis, men ångrar mig när jag kommer hem. Haha. När jag väl är i affären vill jag inte ha ju! Ekonomiskt iaf.

/E

Inga kommentarer: