fredag, januari 19, 2007

HA HA!


Objektifiering. HA jag kan också! Inte en defekt så långt ögat når. ;P

Anledningen till att jag kliver upp sent på mornarna är nog att det känns tråkigt. Finns liksom ingenting att kliva upp till. Idag har jag iaf sytt ett antal mössor till våra nollor som börjar på måndag. Två intensiva veckor väntar. Jag har även sett att jag är Godkänd på omvårdnadstentan! Medvind känns skönare än ni anar. Omvårdnad är faktiskt min grej.

Senare blir det träning på friskis och svettis. Ikväll dricker vi rödvin och äter ost för att fira tentor och annat. Let's dance, så ska det låta och kanske Bob Marley om jag får bestämma. På måndag börjar jag termin 2. Niiice. Jag ser fram emot psykologin.


/E

2 kommentarer:

Unknown sa...

Omvårdnad är tveklöst "din grej". Försiktigt med vinet om jag får be.

;-)


Pappa

Anonym sa...

ÅH - härligt! Sällan man ser bilder i din blogg och sällan man njuter så åt någons medvind! Du är bäst, puss/Towa