söndag, december 31, 2006

Den sista dagen 2006

Nyåraftonsmorgon..eller dag snarare. Det här med att kliva upp tidigt verkar gå lite sådär. Nåja. Jag ska plugga cellens uppbyggnad och funktion i några timmar innan jag beger mig till Towatok och förbereder all mat. Fyllda champinjoner, mozarella med rödlök och tomat och pannacotta. Jag tror på en guldkväll. Man får, som Towa sa inte ha så höga förväntningar bara för att det är nyårsafton. Man behöver inte vara lika lycklig som man är en timma en vanlig kväll precis hela kvällen!

Inatt drömde jag att jag var med på min egen operation. Jag kom in och sa "är jag sövd eller bara bedövad". Sköterskan tittade bara på mig och log lite konstigt. Sedan nöp dom mig i låret (På det ställe jag tagit bort ett stort födelsemärke förut) och frågade om jag kände något. Dom började skära och det kom mycket blod. Sedan sydde dom ihop igen. Ganska fult och konstigt.



Jag antar att det jag menar med tidigare inlägg är.. Hur kan människan vara så säker på att hon är den största?
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror också att ni kommer få jättekul ikväll, man har inte roligare än man gör sig. Det är så roligt att läsa din blogg för du har så mycket funderingar och åsikter. Hoppas att nästa år inte blir så tungsamt med studierna. Gott nytt år! Kram Lotta