söndag, oktober 01, 2006

Höst!!


Hej!
I fredags blev det ost, kex och vin i soffan framför idol. Sen sistaminutenutgång med grannen. Rolig kväll! Studenter är för härliga! Igår hade Julia fest. Hon blev lika förvånad över det som jag. Några från hennes klass var här.. och några som vi inte känner. Som tydligen inte var så intresserade av att veta vilka som bor här heller... Konstigt. Jag stängde in mig och kröp ner i sängen vid 10. Tog igen lite förlorad sömn. Idag står plugg på kalendern. En liten förkylning sitter fortfarande kvar i min hals och ger inga tecken på att försvinna. Tar jag inte hand om mig själv?
Igår var jag och Julia till IKANO (ikeahuset) och shoppade lite. Hon fick tag på ett par fina vinterstövlar och jag lyckades med konsten att köpa en bh. Som inte är det lättaste alla gånger. Storhandlade på ICAmaxi och cyklade hem på en fullpackad cykel. Köpte också en webcam. Så nu kan vi ses!

Och Towa, jag menar inte hoppa över vinterskor helt.. Utan att jag ska ta dom jag hade förra året. Vet inte hur vintern här nere blir. Blöt troligen, gummistövlar vore bäst. Hösten verkar iaf äntligen ha kommit!

På bilden ser ni paprikaplantan som jag planterade från en ungersk paprika förra året. Skördade i dag och ska laga något smaskigt.

"We’ve had our summer, now let’s crash into october."-ES
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow! var den god?

Anonym sa...

kul att fler än jag gillar elin sigvardsson. =)
vi ses !