onsdag, oktober 11, 2006

Tjiiiiihoo!

Heeeej!
Det blev ett helt otroligt, sjukt skönt träningspass! Nu är jag tillbaka. Full av energi och glad. Det är kul att träna med ett leende på läpparna. Kändes som att detta var precis vad jag behövde. Hoppet och energin är tillbaka. Jag gillar kicken. Konditionen är förvånansvärt mycket bättre än jag trodde. Cyklingen kanske...

Förresten så har jag en konstig fördom/förutfattad mening. Jag tror att alla killar i stora, vita byxor lyssnar på trance och käkar extacy. Jättekonstigt, jag vet. Ingen aning om var den idén kommer från. Haha!


Dag gick det förbi en kille alldeles utanför mitt fönster... Han åt på en tekaka med massor av kaviar på. Jättekonstigt.


Ikväll är det Bonde Söker Fru. Synd att jag aldrig skickade in :P
PUSS!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skulle köpt dendär klänningen och ställt dig på ängen och tagit ett foto till Bonde Söker Fru, du hade kommit med där du hade stått med din lilla svamp/bär korg.. Ååå jag hade iaf fått se dig på tv nu isåfall. Du känns långt borta, men när jag dricker teet jag fick av dig känns du nära. Puss /Towa