fredag, oktober 27, 2006

En paus.


Hej.
Några dagar utan dator av många anledningar. Basgruppsavslutning i förr går kväll. Trist på nått sätt att inte jobba ihop nått mer. Jag är glad att min utbildning började i en sån kanongrupp! Igår pluggade jag heeela dagen. Kändes riktigt bra och det är skönt att sitta på skolan. Där finns pluggstämningen och alla är där av samma anledning. Här hemma är det roligare att msna, slöa, städa... ja ni vet. Min ångest över kursen har iallafall lagt sig lite. Igår kväll kom Joss hit och mös med oss en sväng. Det var kul att se henne igen! Hon åkte vidare till sthlm idag och jag satte mig på skolan för att plugga vidare. Den omtalade stormen blev mest till enorm motvind, men inte värre än så. Tränade idag och sträkte rumpan rejält (eller gluteus maximus, som jag lärt mig att det heter...eller nått sånt:)), men det var ett roligt pass.

Imorgon och på söndag har jag JF (Julia-Fritt). Hon åter till uppsala och jag lär nog inte göra något vettigt. Plugga? På bilden ser ni den tavla som Julia spikat upp på vår badsumsvägg ovanför toaletten. Hysteriskt roligt citat av hennes mamma.

Jag har inte tänkt så mycket sedan sist. Inte på nått nytt iaf. Nyttigt tror jag, med tanke på min tendens att tänka sönder allt. MEN jag har på nytt insett hur konflikträdd jag är.

Den stackars katt som varje dag och kväll legat på vårt fönsterbläck har hittat hem till din ägare. Blöt och hungrig, huvva!
/E

Inga kommentarer: