måndag, oktober 02, 2006

Tidsfördriv

Helt klart en bra dag i basgruppen. Vi skrattade mest hela lektionen och hade egentligen inte någon organisation på någonting. Men under kan ske och vi fick tydligen någonting gjort ändå! Åt på stan med Cissi. Kom fram till en hel del bra saker kändes det som. Gillar att vi delar samma åsikter om droger som ni kan läsa i tidigare inlägg. Cyklade hem i regnet.

Jag har hittat ett nytt tidsfördriv på datorn. Efter jag läst alla bloggar*, kollat alla mail och communitys, läst aftonbladet, expressen och öp, skrivit blogg och kollat tjuvlyssnat DÅ googlar jag folk! Skitkul. Sällan hittar jag rätt person, men ändå helt ok tidsfördriv. :P Ett annat bra tidsfördriv är iofs att plugga... Jag kommer dit också.


Bloggar:
Towa
Towas syster Saras
Cissis
Idas
Pappas
Emmas
Cecilias
Elins
+Min Egen

Troligen är det jag och Cissi som skriver oftast av alla ovanstående.

Det här blev inte alls så seriöst.. men va fan. Vem orkar jämt?
/E

Inga kommentarer: