tisdag, oktober 10, 2006

Utgifter Utgifter Utgifter

Jag är så DÅLIG! Jag har bokat fyra stycken tågbiljetter i VUXENPRIS istället för ungdom och alltså förlorat 400 kr. Alldeles för mycket att förlora för en student. Ruggigt irriterande. Så var ju Radiotjänst här också och såg vår TV så där kunde man inte ljuga heller.... 400/kvartal. Interneträkningen +startasvgift har kommit också. Hyra och hela skiten. Hur mycket jag än tänker att jag ska spara och leva snålt så verkar det stört omöjligt!! (och barn svälter i afrika, stackars mig....)

Jag är arg. Ja, inte förrän nu har jag kommit på det. Arg arg arg. Inte bara pga pengarna. Utan på tenta, plugg, stress, tid (för mycket/för lite), rastlöshet och blöta äckliga studenter på fula gnissliga cyklar.


ost, kex och vin ikväll med några stjänskott till tjejer iaf.
/e

2 kommentarer:

Unknown sa...

den årliga höstdeppen?

/Pappa

Emilie sa...

Ingen höstdepp här heller. Jag gillar ju hösten.