lördag, oktober 07, 2006

Tyst i ryd.

Varken springtur eller Sex and the City idag. Låg istället under täcket och lyssnade på Winnerbäck. Handlade och åt lite lunch. Sen ringde Helena med sin glada röst och vi tog en promenad i rydskogen. Glass, chokladmousse, nudlar, te och Brad Pitt. En lördagkväll i min smak. Hon är nu på väg till läkarnas fest och jag är hemma. Skönt att hon ryckte upp mig.

Sånna här dagar. Då jag är less som få.. Ni som känner mig vet hur jag blir. Då har löpsedlarna ännu större effekt på mig. Jag kan titta på en och känna en otrolig uppgivenhet komma över mig. Jag skiter väl fan i vad Reinfeldt äter med sin familj på kvällarna!

Känner mig trött. Inte trött som i sömnig, utan trött som i....? Nä, jag vet inte.
Godnatt på er.
/E

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vet PRECIS.

För övrigt cyklar inte unga damer genom Rydskogen vid halv tre en fredag natt.

kram,
Pappa

Emilie sa...

Det gjorde jag inte heller. Inte själv. Två unga damer och en ung herre var det.
Kram