fredag, september 29, 2006

skor, dans. helg

Idag hade vi seminarium i storgruppen. Om Hälsa. Det var helt ok, men det känns som att vår grupp är lite motarbetade. Vet inte om det beror på att vi gärna vill ha en diskussion om allt.. eller om det är vår kaxiga attityd :P Gillar gruppen. Härligt med pizza och vin som avslutning.

Jag råkade köpa ett par skor idag. Har klämt och tittat på dom i några veckor och idag fanns dom i min storlek. 480kr, är det värt det? Pappa sa att det inte direkt är studentpris.. och att jag inte alltid kommer att ha både lön och studiepengar på kontot. "Nej, men jag har fina skor" sa jag... hehe. Får lägga undan 480kr på sparkontot så kanske jag kan gå månaden ut med gott samvete.. +att jag kanske hoppar över vinterskor i år.

Ikväll då? Ingen aning. Dansa, jag gillar att dansa!
Nåja.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

dummer, vinterskor är viktigt!! Vi borde ha blivit gamla nog för att inse att ett kort partylinne och små tunna skor inte är tufft. Jag röstar för varma vinterskor! /Towa

Unknown sa...

:-D