fredag, oktober 06, 2006

Det sägs att det är fredag.

Hej
Idag är det kallt och regnigt. Inget ont om hösten, men lite solsken har väl inte skadat? :) Lägenheten är kall trots raggsockor, ulltröja och fleecefilt. Ikväll är det fest. Hoppas på en bra kväll.

Emil var här som sagt. Inte långvarigt, men det var roligt att se honom igen!
I övrigt börjar HEL-kursen lida mot sitt slut och tentan närmar sig med stormsteg. Jag är inte speciellt orolig över den. Vet inte om det beror på att jag kan kontrollera mina nerver, att jag inte tar det på blodigaste allvar eller om det är så att jag kan det jag behöver kunna. Det visar sig.

Ni som läser kanske kommer ihåg den föresläsning jag berördes så av? Christina Littkes föreläsning om Möten i vården. Jag fick ett mail av henne. Hon hade läst min blogg och tackade för berömet. Roligt att hon fick läsa! :)

Ta hand om varandra.
/E

Inga kommentarer: