söndag, oktober 29, 2006

JF -Julia Fritt

Igår var jag ganska duktig och pluggade på förmiddagen... Eftermiddagen spenderade jag i ikanohuset och shoppade kläder. Igen. Jag är obotlig! Men faktiskt så ser jag det hela som ett fynd. Det är inte ofta man hittar snygga jeans för 400 spänn! Köpte också en klänning och två tröjor. Tröjorna kostade bara 99kr styck. Till och med ögonskugga blev det! Jag som inte ens använder sånt, men jag får väl börja nu då.

Idag fick vi en extra timma. Skönt att kliva upp och inse att klockan inte ens är 10. Såg att min cykel hade vält och log sött senare när jag såg att någon ställt den upp. Jag säger ju det; Människor ÄR snälla! :D Jag åt frukost och gick en skön promenad i höstvädret. Har städat lägenheten och försökt plugga lite. Jag sitter här med tre tegelstenar till böcker och vet inte var jag ska börja. Ska ju kunna allt om 5v. Men... Det är mycket och svårt.

Det finns mycket konstigt. Det här, bla. Man tror att det handlar om ett fint spa eller en skön resa när man ser sidan. Sedan förstår man att det handlar om plastikkirurgi. Konstigt. Och fel.
Där emot gillar jag detta. Skönt att se hur det egentligen går till. Fondation och makeup gör dig inte snygg (med medias mått mätt). Bara photoshop hjälper.


Antar att det var livat för de flesta igår kväll. Känns liiite trist att missa sjukHUsfesten (HU=HälsoUniversitet), men va fan.. det kommer fler. I övrigt är jag sjukt laddad inför skivstångspasset ikväll!
/E

Inga kommentarer: