måndag, oktober 16, 2006

Lugnet före Tentan

Imorgon eftermiddag ska jag skriva min första tenta. Läskigt. Tentan From Hell som Emma uttryckte det. Vi får se hur det går. Ska försöka plugga lite idag. Egentligen känner jag att det är rätt lugnt, men man kan väl inte plugga för mycket?

Tränade igår också. Inte lika bra pass som förut.. Långtråkigt och kass musik. Men men. Skivstång idag kanske, eller imorgon.




Jaha, det är såhär jag skulle sagt till RadioTjänst!

Den blivande klassiska ursäkten senhösten 2006
Blå linjen mot Akalla
Hiphoppare 1: Så jag satt och kollade på Entourage så ringer det på dörren. Så jag öppnade och det stod en snubbe från Radiotjänst!
Hiphoppare 2: Hah!
Hiphoppare 1: Så han ba har du TV? Jag ba nej! Så han ba vad är det som låter i bakgrunden? Jag ba det är en film på min dator.
Hiphoppare 2: Fett smart!
Hiphoppare 1: Jag vet! Men han ba så du har TV-kort? Jag ba nej, jag laddar ner. Då säger han "men det är olagligt".
Hiphoppare 2: Ööh..
Hiphoppare 1: Så jag ba det är det också om man är kulturminister och inte betalar TV-avgift. Då blev han chok (fett) röd i ansiktet och gick till nästa dörr.


/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilken klockren kommentar.

Anonym sa...

Hahaha... Det var väl ändå det bästa jag läst idag =) Ska köra det nästa gång dem kommer o plingar på dörren ;)