torsdag, oktober 12, 2006

"bara den som är trött ser en höst där ett vårunder sker"

Luften är sådär höstigt skön och min lätta träningsvärk inte särskilt smärtsam, mest skön. Helt Ok dag på skolan och jag är inte så nervös inför tentan. Lite plugg i helgen så löser det sig nog. Åt pyttipanna med Cissi och snackade lite skit. Hon är för härlig! Sedan cyklade jag snabbt som vinden hem till ryd. Nu har jag tre tvättmaskiner igång och ska snart fara till Homebuy (hemköp, ja ni fattar ;)).

Pimp My Bike -vore inte det ett ultimat program? Skulle passa utmärkt här bland alla fula cyklar. Idén var inte min utan jag ger all cred till Erik. Sjukt roligt iaf.


Vad mer? Hm. Jo. Livet är härligt! Och TOWA är en person att beundra. Hon Är Kärlek.


Action i Östersund Kul att den kom med till slut. Token är bäst.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bäst, jag beundrar dig helt och fullt ut! /Towa