måndag, maj 29, 2006

Tomb Rider


Inatt satt jag uppe och tittade på Lara Croft. Skönt med lite lättsmält action. Men om det är en bra film, det vette huun. :)

Towa befinner sig på varmare breddgrader och jag är lite avundsjuk. Värme och okomplicerad tillvaro hade passat mig perfekt för tillfället. Hoppas att hon och jag kan ta en liten sväng när hon kommer hem. Sundsvall eller nått! Det duger för mig! Imorgon är jag iaf ledig. Då ska jag träffa Emil och skruva bildörr. Det börjar nämligen bli ruggigt störigt att folk inte kan ta sig ut från passagerarsätet.
Till helgen åker jag nog till Hälsingland och hjälper till att måla lite. Syster vill inte följa med, men jag hoppas att jag klarar av det utan större rastlöshet. Det är fint där. Springskorna ska med!
Faktiskt så tycker jag personligen att min rastlöshet avtagit något. Det kan iofs bero på att jag haft två lediga dagar de senaste två veckorna. Jag har inte haft tid för rastlöshet. Så vi får se hur det tar sig när jag blir ledig.


Jobbar till 21 ikväll. Men jag behöver Julia och choklad! Människor omkring mig och ärlighet. Kanske behöver jag också någon som bankar vett i mig. Julia är bra på det.
/E

Inga kommentarer: