måndag, maj 08, 2006

Sommarvärme!


Hej Hopp!
Jag har återhämtat mig från magsjukan och mår fint nu! Mycket vatten och mat så var det löst. Idag har jag legat i solen och skrivit på min engelska uppsats. Förberedelse inför provet på torsdag. Härligt! Nya Zeelands sol har värmt upp min skandinaviska hy, och det verkar faktiskt som att jag kan få liiite färg! Iallafall på magen...
Jag och syster åkte in till Rusta och köpte ett badminton sett för soliga dagar. Antar att det är av värdelös kvalité för de 15 kronor jag la ut. Men det kan nog vara roligt ett tag! På vägen hem åt vi Solero Exotic och Red Berry. Super!

Och vem hade trott att jag någonsin skulle ha keps på mig? Inte jag! :D Försökte ladda upp en bild, men jag misslyckades. Som vanligt. Blogger säger "innehåller ingen data"... ehm? Det är väl klart att en bild inte innehåller en dator!?, tänker jag :P
Puss nu!


---20.49---
YES. bilden är uppe!

God mat ikväll. Men det blev mitt första riktiga mål sedan i lördags så min kropp fick en liten chock. Hade en puls på 100! Det kan inte vara bra? :)
Jag var obeskrivligt redig ikväll och slet ur innerdörrarna på bilen för att byta högtalare. Dom gamla var mest det mest slamsor kvar av. Men nu sitter de från förra bilen i och låter betydligt bättre! Ska man ha någonting gjort får man göra det själv ska bli mitt eviga motto. Pappa hjälpte mig bara med att vålda loss veven och sätta tillbaka dörren. (är det meningen att man ska bli stolt över sånt som tjej?)


Jag är glad ikväll!
puss

Inga kommentarer: