torsdag, juni 01, 2006

Personalfesten.

Personalfesten igår var helbra! Vi började på Multihallen/BodaBorg. Vårt lag var på topp och vi klarade tillräckligt många celler för att känna oss nöja. Sedan blev det mat, vin och skratt. Åsa åkte hem alldeles för tidigt, men vi fortsatte kvällen ändå. Iväg till Huset där vi slog oss fram bland studenter och tjalalalala. Jag hade faktiskt roligt, och det är inte varje dag! Återigen var jag på topp så gott som hela kvällen! Mina nya skor satt som smäcken och klarade permiären fint. Inga skavsår. Som vanligt när Marielle är med blev det mycket drama! :D Hon är härlig.

För lite sömn och för hög musik i öronen. Snygga skor och härligt sällskap! Vad mer kan man begära? Idag mår jag bra och har köpt mig ett par city-shorts på H&M. Shorts ska ju tydligen vara årets grej. Senare i eftermiddag ska jag träffa fina Fia och ta en sväng på stan. Hon ska få sin 21års present alldeles för sent! (men bättre sent än aldrig)

Men jag undrar VARFÖR måste studenterna ha dessa förbannade visselpipor! TYST MED ER!


Nu äntligen har jag några dagars ledighet! Jag rymmer till hälsingland med mamma och pappa. Vi ska måla lite invändigt och njuta av lugnet. Mobiltelefonen ska jag försöka ha avstängd och springskorna ska med. Bra musik i öronen och total avkoppling. Jag ska göra mitt bästa för att hålla stressen/rastlösheten och tankarna borta. Det känns underbart att slippa jobbet ett tag. Kommer på mig själv ibland med alldeles för hög puls och onödigt snabba rörelser. Fast jag egentligen inte har bråttom. Det är ett dåligt tecken och jag måste andas lite nu.

/E

Inga kommentarer: