söndag, maj 14, 2006

Krogrunda

Godmorgon (eller god dag)

Fikat i går med flickorna var härligt! Eftersom vi sällan träffas blir det extra roligt när det väl händer. Mycket att prata om och skratta åt. Efteråt gick jag till Towa där festen var i full gång. Stannade bara i någon timma och njöt av kvällssolen genom fönstret. Gick bort till Johan och drack en god öl i hans soffa, lyssnade på Bob Marley och drack rödvin. Solen sken, men det var inte mer än 6 grader. Hua! Vi gick en liten efterlängtad krogrunda. Helt klart en bra kväll! Julia plockade upp mig för att skjutsa hem mig. Vi åkte till raggarn (Statoil, för er som inte hör hemma här) och åt en french, sedan bar det av till Emil. Där skrattade vi en stund tills solen började gå upp. Då åkte jag hem. Jag klarar inte av att fortfarande vara vaken när solen går upp. Det ger mig ångest.
Men det blev en klockren kväll och jag hade kul hela tiden tills jag kom hem och kröp i säng. Det är sällan.

Nu ska jag fundera ut någon bra frukost. Är inte sugen på någonting annat än apelsinjuice och melon. Men någont sånt har vi inte.
/E

Inga kommentarer: