lördag, maj 27, 2006

Rubrik

Gårdagen och kvällen blev bättre än väntat. Jag hade mer ont i benen än väntat. Det sitter i än idag. Mina slitna servetrisben :) Sången gick bra och det flöt på. Vi fick mer pengar än begärt, syster och jag. Åkte hem vid tio och drack ett efterlängtat glas rödvin med mamma. Försökte sova, men hade alldeles för mycket i huvudet. Så det fick bli ett glas till innan jag kröp tillbaka till sängen. Är inte alldeles för trött idag. Jobbar 7-21 och är hemma på rast nu.Nu jobbar jag Idag, söndag, måndag och onsdag innan jag är ledig ett tag! Det ska bli skönt och jag måste börja smida planer. Ska jag åka någonstans? Var? Med?


Det är nog bara vårdpersonal som kan prata om sitt eget bajs med folk dom inte känner. Hua. Så tänker jag aldrig bli! :P
/E

Inga kommentarer: