lördag, maj 13, 2006

Krångel och Bob!

God dag!
Det blev en lugn kväll hos Emil igår. Vi tittade på Ice Age 2, pratade och smaskade godis. Han fixade Bob Marley skiva till mig! Så nu är jag lycklig! Åker snart in till stan för att träffa tjejerna över en lunch.
Sedan ska jag förbereda inför kvällens kalas. Det största problemet just nu är var jag ska sova, eller hur jag ska ta mig hem. Får försöka lösa det under dagen. Så är det när man bor ute i obyggden.

Vet inte riktigt vad jag gjorde för fel när jag fixade högtalarna i bilen. Men av någon anledning så går inte passagerardörren att öppna från insidan. Det finns ingen barnsäkerhetsknapp, så det måste vara nått mer komplicerat. Vilket betyder att jag måste slita upp dörren igen och fixa. Det får dröja till imorgon kanske.


/E

Inga kommentarer: