lördag, maj 20, 2006

Musik

Hej!

Nåja.Jag hade en bra dag på jobbet. Vi slogs om jobben, men tiden gick fort ändå. Jag blir alltid lika förvånad när jag får sluta. Ikväll sitter jag klistran vid Melodifestivalen, eller vid boken jag läser. Mitt horoskop säger att lördagen blir bäst om jag ägnar mig åt musik eller dans. Jag poppar Elin Sigvardsson i bilen och sjunger med för fullt. Hon påminner om förr. Varken på ett bra eller dåligt sätt. Dessvärre har en av mina högtalare börjat knastra igen. Också undrar jag varför det luktar fyrverkeri när jag kört (Nej, jag kör inte som en biltjuv. Oftast inte). Det kan hur som helst inte vara ett bra tecken.


Bebisen är för övrigt ett ruggigt dåligt preventinmedel. Hon är supersöt! Iaf nu när hon sover. Enligt syster har hon skrikit hela dagen...

Mat.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

kolla vad towa kan. angående preventivmedel finns det bara en sak att göra, ät p piller, använd kondom och spiral - gärna samtidigt hahahah... jag borde lära av mig själv =( //TOWA