onsdag, maj 03, 2006

Otroligt stressig dag på jobbet. Allt hände samtidigt. Jag var inte riktigt inställd på det så jag fick en mindre chock. Hur som helst, det blev kväll och jag överlevde. Imorgon har jag en ledig dag att vila upp mig på. Att-göra-listan är iofs lång, men det löser sig.

Sommardäck på bilen idag! Så nu är det bara högtalarna som saknas. Plus en ordentlig vårstädning imorgon. Högtryckstvätten och damsugaren ska fram.
Känns som att jag har massor att göra. Skillnaden mellan rastlöshet och stress är hårfin. Jag har tackat ja till att sjunga på ett 60års kalas. Det känns lite som att jag tagit mig vatten över huvudet. Hoppas att hon betalar därefter. :P

Jag vill dricka rödvin på en balkong i sommar med Bob Marley i öronen, grilldoft i näsan och en vän i handen.
godnatt.

Inga kommentarer: