måndag, maj 15, 2006

Oinspiration

Hej Måndag.
Det var svårt att hitta motivation att kliva ur sängen imorse. Frukost är ju inte längre speciellt gott, men nu har vi iaf apelsinjuice hemma. Hade en trevlig ikväll hos Rudolph och Micke igår. Pannkakstårta och Big Brother live (pinsamt nog... Men jag behövde nog något fullständigt intelligensbefriat igår kväll).
Har ingen lust att jobba, vilket är konstigt för att vara jag! Älskar ju jobbat och trivs som en fisk...Men, Idag är en sån dag då jag är i en anna värld och allt behöver gå på rutin för att jag ska orka med. Ni vet, sånt man redan kan utantill. Allt annat blir jobbigare än vanligt. Helgen har varit händelserik och jag behöver smälta tankarna lite. Få distans.


Ja, detta inlägg var kanske inte så upplyftande. Men det finns en tid för allt.
/E

Inga kommentarer: