fredag, maj 12, 2006

I helgen, Bob!

Hej!
Bob Marley's Red Red Wine förgyller min morgon och styr in humöret mot toppen. Emil, den pärlan, har fixat Greatest Hits. Ska kanske dit och hämta den idag. Så nu är det bara rödvin och en balkong som saknas. Sedan är min sommar komplett! Igår letade jag efter redan nämnd skiva på Åhlens. Tjejen i kassan frågar Är det nån ny skiva han släppt eller? Ehm.. men han är ju död, tänkte jag. Jag höll mig från att skratta och sa bara Nej. :D

Nu har jag tre lediga dagar framför mig. Magsjukan går fortfarande på jobbet, så jag är glad att slippa. I 14 dagar har vi slitit med kräk och annat otrevligt. Huuua! Helgens planer är; Shopping med Joss och lunch med Andréa. Imorgon fikar jag med brudarna och på kvällen blir det partaj.

Det gick inte jättebra på engelskaprovet, så jag var lite arg igår. Arg på läraren så klart. Men delvis har hon rätt. Jag har inte avancerad engelska. Det jag blir arg på är att hon säger emot sig själv i varannan mening. Och på att jag inte är tillräckligt bra. Trots 6 månader i england och 2 på nz.


Jag känner av liten pollenallergi och har köpt medicin.
puss

Inga kommentarer: