fredag, maj 19, 2006

Bebisar och Carola. Och Jobb.

Hej hej hallå!
En alldeles för lugn kväll på jobbet igår. Vi var klara strax innan åtta.. och då hade vi tagit det väldigt lugnt. Så det var bara att vänta en timma på att nattpersonalen skulle komma.
Såg kvalet till Melodifestivalen igår kväll. Jag såg inte Carola i sverige-uttagningen eftersom jag befann mig på varmade breddgrader, men jag väntade mig något bättre än det jag såg. Jag är väl inget fan av varken Carola eller schlager em iofs. Det roliga är ju att skratta åt de som sjunger falskt och himla med ögonen åt deras ibland fruktansvärda klädval. :) nog om det.

Jag jobbar ikväll idag också. Slutar nio och kommer hem till det mest effektiva preventinmedlet. En Bebis. Man kan fråga sig vad en bebis gör i vårt hus... men det är en lång historia. Jag kan iaf säga att det inte är mitt barn och inte heller min systers. Kanske är det så att bebisen är det mest ineffektiva preventinmedlet. Hon är säkert supergullig! Usch.
Nåja jag jobbar hela helgen och hela nästa vecka utom måndag. Varför känns det som att jag inte gör någonting annat än att jobba?!

  • Fixa Nya Zeelands bilderna och bränn!
  • Skruva i bildörren så att den går att öppna från insidan
  • Åka till Komvux och hämta ut betyg i engelska A&B
  • Städa! Vem sprängde en bomb i mitt rum!?
  • Hämta tillbaka mammas kokbok från Jocke
  • Fixa present till Fia.. vars 21 års dag jag glömde bort
  • Fixa Morsdags present

Hunden kräver uppmärksamhet innan jag åker till jobbet.
/E

Inga kommentarer: