söndag, december 03, 2006

En till..

(för tokens skull)

Jag kom på en sak på skivstångspasset! Varje gång jag ältar ihjäl mig och låter motgångar äta upp mig ska jag tänka att Mitt liv består inte av det här (vad det nu kan tänkas vara). Låter inte det som ett rätt bra mantra att ha i huvudet? Så på cyklen hem när jag tänkte för mycket och inte var i Nuet, tänkte jag "mitt liv består inte av det här". Shit vilken klyscha, men det kanske fungerar.

Jag har börjat tänka på kaffe så mycket. Det ser så gott ut! Ni som känner mig vet att jag inte dricker. Det går inte, smakar f-n! Men när man ser någon sitta ute med en kopp kaffe i solen blir jag så sugen! Eller på skolan ur en takeawaymugg på föreläsningarna. Det ser helt enkelt mysigt ut. Men jag ska nog hålla det där, som en dröm. :) För det går inte ner. Inte ens cappucino som ser så smaskigt ut.


Haha, jag är en mes.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag nyläst, du är för bra och tänk att man snart får ditt vett hem =) Kalas! puss/tows

Anonym sa...

Testa Mocha ( varm choklad med en shot kaffe i) Mumma! Tanker pa dig. Puss / Petra