tisdag, december 12, 2006

Stulen Cykel


Hej.
Kom tillbaka till Linköping i söndags vid halv 12. Upptäckte att min cykel var borta, ondgjorde mig lite och tog bussen istället. Trist att man inte kan lämna någonting någonstans och räkna med att ha kvar det. Jag tror att jag har Inverted Anger-Management-Problems. Jag blir inte arg ens när min cykel blir stulen. Det beror väl mest på att jag inte vet var jag ska rikta min ilska. Jag vet inte vem/vilka som stal den och vill inte slösa min energi på att vara arg på ingenting.

Idag ska jag skriva klart näringsrapporten, handla och köpa ny cykel. Hoppas att den fungerar och inte gör mig ruinerad. Den här månaden är full av utgifter. Delvis självförvållade iofs.


Jag och mamma på bilden i våra baskrar. Var ute och gick med hunden i skogen och halkade omkring.
/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilken underbar bild! Härligt att du skriver också, så sällan du gör det nuförtiden känns det som =( /Towa

Anonym sa...

hej emilie! frida här (som du gick litt.gestaltning med), jag brukar kika in här ibland :) du är så förnuftig och rolig och dessutom är jag lite sugen på att plugga i linköping (vet ej vad dock), så det är extra roligt att läsa om hur det är där nere! ha det så bra, kram!