söndag, december 17, 2006

Sunday bloody Sunday

...come and let me rest.
-ES


Söndag uppenbarligen.
Igår kväll kom Emma hit och åt mat med mig. Vi såg en film och fnittrade. Hon är fin Emma.

Idag har jag tvättat i de nya självdoserande tvättmaskinerna, bra söndagssyssla. Har även försökt plugga lite. Kvar att göra är Städa, innan Julia kommer hem.. och träna. Troligen skivstång halv 5. Skön träning som rensar huvudet. Igår försökte jag springa i Rydskogen. Hade svårt att fokusera så det blev halvhjätat. Det är svårt att behöva något, men inte veta vad.

/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Så som du ser ut på bilden så tänker jag mig dig hela tiden. Även fast du över msn skriver om allt elände som händer ibland ser jag framför mig att du ser ut sådär ändå! Tokigt? eller fullständigt rätt? /Towa