lördag, december 16, 2006

jävligheter

Nytt minneskort. Datorn startar och allt fungerar utom Mellanslag. SÅ jag har kopierat ett mellanslag som jag klistrar in mellan varje ord. Tur att jag jag inte skriver långsamt med normalt mellanslag. Detta betyder alltså att jag betalade 600kr för att få ut dokumenten till ingen nytta. Men nu har jag iaf mailat in rapporten.

Jag är för övrigt underkänd på HMBtentan. Omtenta den 17, dagen efter en annan tenta. GUD så praktiskt. Ska livet vara så här hårt mot mig länge till? Jag står nämligen inte ut.
/E

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej lilla otursfågel!
Ett litet tips. Önska dig ett USB-minne i julklapp så kan du spara dina arbeten på det, då kan du sitta på andra datorer och skriva om din skulle krångla. Du kanske har en liten svacka just nu men den går snart över. Det är trots allt inga stora saker som händer utan en massa små skitsaker och eftersom dom kommer så tätt så känns det så mycket. Det hade kunnat vara mycket värre.Tänk positivt. Kram Lotta

Unknown sa...

Man ska ha nåt att berätta för sina barnbarn, inte sant?


kramis.

Anonym sa...

hehu... tänk så skönt det är att läsa om andra som har det jobbigt. Man tycker plötsligt att ens egna problem är mindre. Nackdelen är iofs att det tar en massa tid som man skulle kunna använda för att lösa de egna problemen med... :/