lördag, december 30, 2006

Inför Nyår

2/dag börjar bli standard.


Inatt sov jag illa igen. Vaknade och svor som en galning. Helt sjukt nu när jag tänker efter. Var så arg för att jag inte kunde sova bra. Sängen var liten, täcket fel, foten brann mot elementet osv... Runt sextiden tänkte jag att snart får jag äntligen kliva upp! Men ändå sov jag till elva. När jag kom ut i köket och tittade på klockan sa jag högt för mig själv; Emilie, Du är värdelös! Helt galet. Hoppas på skönare sömn inatt.


Vad mer. Jag och Towa gjorde pannacotta till nyårsefterrätt idag. Efter timmar av exprimenterande ville den stelna och nu är den riktigt fin! Tar väl några bilder imorgon och slänger upp. Emil fick strumpor i nyårspresent.. Det behövdes då de han har skulle fungera som fiskenät. Haha :)
/E

Inga kommentarer: