fredag, december 29, 2006

Kaffeshot?

Ja.. ni förstår kanske hur road jag är när jag skriver två bloggar per dag.

Träffade Josefin och Petra idag för en fika och några varv på stan. Trevligt återseende. Köpte ett senapsgult skärp och en enormt söt grå jackkavajkofta... typ. Det fick jag göra fast jag är student!

Sen ringde pappa och sa att jag behövde plugga.. Som om jag inte redan visste. Så jag kokade kaffe för nån timma sedan och satt mig med anatomiboken (ca 500s ren fakta blä). Kaffet smakade skit, som vanligt.. Tur då att jag köpte te idag (Japanskt Lime och Kaktus/Apelsin).. och synd att man inte blir pigg och effektiv av te. Funderar allvarligt på att shotta kaffe... Det kanske gör susen (är det mindre äckligt att shotta det kallt?). Vi får se hur det hela artar sig och hur länge jag vill vara uppe.
Imorgon gör jag och Towa pannacotta med limetäcke till nyårsaftonen. Hoppas att vi får till det.

I övrigt känner jag mig totalt uttömd på energi och lust, och jag har ingenting att skylla på. Mörk choklad kunde inte lösa problemet.. Den som annars brukar ge mig en kick. Så jag vet inte.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Toppen, nu vet jag vad vi ska göra =) hahahahaha... Roger frågade och jag hade fortf ingen aning.. puss