fredag, september 22, 2006

Skoldag. Fredag.


Fredag!
Upp och i väg tidigt idag. Cyklade genom frosten till skolan för Lärande Seminarium. Det var riktigt roligt faktiskt. Underbart att gå i en skola där folk vill lära sig. Vår basgrupp är seriöst grym! Blir så glad av alla där. Slutade vid 12 och åt lunch med Emma och Tove. Sedan en sväng till Myrorna för att försöka fynda skor. Det gick lite dåligt... Hittade där emot ett par på din sko (ok, två par faktiskt). Men jag försöker låta bli, det ska ju bli vinter, kallt och kanske snö? Vad har man för skor då? Har en skonojja idag. Också måste jag bara lägga upp ännu en bild på mig i kjolen. Den är så bra! Hängslen till och allt :) Man får vara liiite narcissistisk. Jag lovar att inte drunkna i min egen spegelbild. Tekoppen är en favorit också. Jag älskar ju mönster och mycket färg!

Det sägs att vi ska ut ikväll, men jag tror att jag segar ur. Mjukisbyxor, choklad och en bra film i soffan låter väl bra?

Jag ska försöka få till det här med Länkarna på bloggen. Snart.
Oj vilket ytligt inlägg. Förlåt mig.
/E

Inga kommentarer: