söndag, september 10, 2006

Nolla blir Etta








Igår var det Nollesittning och vi nollor blev ettor. Massa spex och konstiga sånger. Det onda överfadderiet (Han med sminket som förstör min skylt är en av dom..) tog av sig kläderna och visade sina rätta Jag. God mat, röda läppar och rödvin. Sedan blev det dans och billiga drinkar. Vi är ett skönt gäng. Jag tappade stinget, men inte så tidigt som andra gånger. Jag höll ut till efter två iaf, efter Julias order. Cyklade hem och kröp i säng. Sov riktigt dåligt. Feber säger jag, men Julia kallar det fyllefrossa. Jag har hur som helst dragit på mig en förkylning.


Idag provade vi overallerna. Vi sjuksköterskor har lila hängselbyxor som vi måste ha på oss på Kravall-festerna. Praktiskt antar jag, eftersom det lär gå vilt till. Hur ska jag orka?

Det är dags att laga mat. Kyckling kanske.
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så fin vännen, så himla fin på bilderna.. det riktigt strålar om dig sådär underbart!