tisdag, september 19, 2006

grått

Ingen höjdardag igår. Var på skolan 9.15 och träffade basgruppen. Börjar bli frustrerad över alla spekulationer och diskussioner... Jag är egentligen konflikträdd, passar PBL verkligen mig? Jag behöver nog lära mig det. Ständigt ljud i öronen fram till 14. Åkte hem, åt och la mig under leopardfilten. Där låg jag tills Julia kom hem vid 18. Eller nej, jag låg nog där till efter Idol förresten.

Vaknade faktiskt rätt tidigt idag. Läste lite om några teoretiker och annat. Hittar fortfarande ingen frukostinspiration. Usch. Fil är tråkigt. Müsli är segt. Gröt är jobbigt. Smörgåsar känns omotiverande. och Choklad får man inte äta till frukost.

Ska ringa Sjukhuset hemma och kolla efter praktikplats. Sen måste jag ringa nån som kan lägga nytt golv i mitt rum här.

Imorgon kommer Towa och blåser liv i Linköping!
/E

1 kommentar:

Unknown sa...

De här grå och till synes meningslösa dagarna finns nog till bara för att vi ska förstå att uppleva skillnaden...


kram,
Pappa