torsdag, september 21, 2006

Tokerier med Towatok





Towatok kom hit igår eftermiddag. Vi flängde runt på ikea och knäppade oss. Handlade massa grejor som jag inte behöver. Men det var kul! Godmat som alltid och rödvin. Sen gick vi en sväng till Herrgårn. Trevlig kväll och alldeles lagom. Sen var det bara att hoppa i pyjamasen och krypa i säng. Vi vaknade tidigt och åker ner till stan. Lite shopping när jag bla fyndade en pennkjol. God damn vilken härlig! Jag vet att bilden är suddig av många anledningar. Men ni ser kjolen iaf. Vi åt lunch ute i varsinn filt. Hon är fantastisk Towa. Jag gillar hennes ärliga sätt och tokerier. Hon gör mig glad.

Idag på basgruppen var det riktigt roligt! Jag fick beröm av vår handledare. :D sånt peppar alltid. Det går framåt och vi lär oss snabbt. Det är skönt att cykla hem och vara glad! Känna att daget har gett något!

/E

Inga kommentarer: