söndag, september 17, 2006

soffsöndag

Igår åt vi god mat här och förfestade lite. Sedan blev det ännu en förfest hos en av killarna i klassen i deras enorma lägenhet. Trevligt och kul att träffa ännu mer nytt folk. Sedan blev det dans hela natten på NH. Jag höll, för en gångs skull, ut till efter 2 iaf. Sedan kändes det som att det inte skulle bli bättre än så. Då cyklade vi hem. Jag cyklar varje dag, över allt, hela tiden. Kommer inte ihåg sist jag gick en längre sträcka. Måste nog göra det nån dag.
Träffade en kille som förklarade hur jag får bort dålda filer i datorn. Så nu är det gjort också. Vilken hacker jag är :P

Idag tror jag inte att så mycket annat blir gjort. Skurade igår och såg på sex and the city i två timmar. Åker kanske och pantar flaskor och köper en blomma senare idag.

I övrigt så har jag fått en valöverdos. Nu börjar partierna bli desperata. Igår flög ett plan omkring ovanför Linköping med en text efter sig "Rösta på Folkpartiet!" stod det. Har svårt att se varför det skulle ge dom fler röster. För några dagar sedan åkte en vit van omkring här med ett stort, blått M på sidan och en megafon på taket. Ur den spelades en reklamlåt "när vi byter stadsminister"... Nej, Moderaterna. Så vinner ni inte min röst. Jag ser det hela som en komedi och kan nog bara skratta. Åt er, inte med er. Finns det ingenting bättre att lägga pengarna på?



En helt vanlig söndag.
/E

Inga kommentarer: