söndag, maj 27, 2007

Tentastress

Huvudvärken är över och nacksmärtan nästan borta. Igår pluggade jag lite mer effektivt med Sara på campus. Sedan på kvällen blev det spontanfest för min del. En bra kväll. Hade en del intressanta samtal och träffade trevliga människor. Jag gick även omkring och sa otrevliga saker på afrikaans av någon outgrundlig anledning.

Idag mår jag rätt bra om jag bortser från lätt trötthet. Jag försöker tentaplugga men blir mest frustrerad. Mitt tålamod aldrig har varit speciellt imponerande. PBL kanske inte passar mig eftersom jag lätt ger upp när jag inte hittar det jag söker.

Jag har fått mitt sommarschema skickat till mig, men jag vågar inte öppna och titta på det. Vill inte vara på en mindre rolig avdelning, vill inte ha jobbiga tider osv. Den här stressen som jag hela tiden tror ska försvinna verkar bita sig fast ordentligt.


Jag vill shoppa. Eller åka på SPA.
En del av mina pärlor har kommit, fina!
/E

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag ligger här hemma och snyter mig i lakanen så kan jag inte annat än le (som vanligt) åt din blogg. Du verkar ha ett rockande lockande liv som innehåller lite av allt möjligt. Lite fest, lite sömn, lite otrevligheter och sedan trevliga vänner. Och även fast du skri ver och stress och ångest så kan jag se dig din tok med dina lysande ögon inför framtidens härligheter. Jag vet att du sitter pch småler när du försöker vara bitter och vet du vad? Jag genomskådar dig! /TOWIS