torsdag, maj 31, 2007

Smycken






Åter igen, blogspots värdelösa bildhantering. Men här är iaf de smycken jag gjort med mina nya pärlor och annat.


Nu kära ni. Jag kommer inte hem den 9e juni, utan istället den 15e. Jag åker till Borås för att vara lite med Calle. Sen kommer jag hem.


Jag måste lära mig att avdramatisera. Någon som kan uttala sig som expert inom detta ämne? Det händer ofta att små beslut verkar så stora att de kan påverka hela mitt liv, och alla inblandades liv. Jag är en pain in the ass när tankarna börjar rulla såhär. Det vet jag mycket väl. Jag är, inte minst, en pain i mitt eget ass.

/E

2 kommentarer:

Anonym sa...

SNYGGA SMYCKEN, jag diggar ;) Bra att du "klarar" av Calle först (eftersom jag ändå inte kommer hem från Spanien förs den 18e) TOPPEN! puss tows

Anonym sa...

fina! jag laste att du skulle skriva om i juni! vad jobbigt, men du fixar det! hoppas du hinner tillbaka upp sa vi hinner traffas! puss