tisdag, maj 29, 2007

RIKTIG skönhet

Jag blir så glad av Doves campaign for real beauty. SÅ ser människor ut. Det är inte fult att åldras, det är normalt. Vi ska alla gå den vägen. Jag såg deras nya affischer idag och log stort. Vanliga kvinnor i medelåldern och uppåt som ser ut som riktiga människor, också texten "skönhet har ingen åldersgräns".





Jag hade utvärdering av praktiken med min kliniklärare. Hon och min handledare, och jag, är nöjda med min insats. Kanske är jag rätt så bra på att bedömma mig själv ändå...
..Därför vet jag att jag inte är den bästa ledaren. Jag är för snäll och möjligen överdemokratisk. Jag vill att alla ska vara med, att alla beslut ska fattas gemensamt i gruppen osv. Jag kan förstå att det finns åsikter om detta. Jag hoppas att jag växer in i min roll snarast. En plan!


Blodomloppet närmar sig och jag är lite nervös. En hel del andra saker närmar sig också. En sak i taget var det va? Den sista tentan är iallafall skriven, och det kändes bra.

  • Adressändra tillfälligt över sommaren.
  • Ställa på bilen, besiktiga, betala skatt.
  • Näringsstudien.
  • En plan för hemresa, boråsresa, sommaren.


/E

Inga kommentarer: