söndag, maj 06, 2007

Tentaplugg



Imorgon skriver jag dödstentan, därav ingen vidare helgkänsla. Igår satt jag på biblioteket från 10 till 15,30, men jag tror inte att jag lärde mig speciellt mycket. Har svårt att se mig klara tentan och svårt att se vad jag kan nu och inte. Blä. Jag gnisslar tänder och ser sidorna i böckerna framför mig på nätterna. Men imorgon em är det iallafall gjort. Pust.

Sprang mina 5km igår på 27,38. Jag surar lite för att jag inte kommer ner i 26,30 på 5 km och 41,15 på 7,5km. Men men.. det är väl bara att pressa sig lite hårdare.

I fredags åt vi kalasgod mat! Det var även pga den som jag fick chili i näsan. Det sved nått otroligt kan jag lova. Jag försökta dämpa svedan med allt jag hade i kylskåpet. Creme Fraiche var det som fungerade bäst. Det är mitt hurkurstips för helgen.

/E

1 kommentar:

Unknown sa...

Creme Fraiche i näsan. Fy så äckligt. Men man tager väl vad man haver.

Puss,
Pappa