måndag, maj 07, 2007

Andas ut -och in igen.


Det var det. Tentan är skriven. Det var 4 frågor varav man kan missa en och ändå bli Godkänd. Jag vet att jag har fel på en fråga. De övriga tre har jag svarat rätt på, men eventuellt inte tillräckligt djupt och brett. Håll nu era tummar hårt för att jag ska slippa åka ner hit den 13 augusti och skriva omtenta.

Jag köpts en kylväska på åhlens, strumpor och lite annat. Man måste belöna sig själv! Det blev även lunch på stan med flickorna. :) Nu vankas mer plugg. Jag ska peta lite i vår hygienstudie som vi fick kompletteringsuppgifter på. Sen har jag lite grejor att skriva till basgruppen också. Pust. Tar det aldrig slut tänker jag, men längtar ändå inte till sommaren. Jag vill inte verka negativ, men jag ska hem för att jobba. Jobba alla veckor utom två. Detta är såklart självförvållat, men pengar behöver man väl? Ingen i familjen kommer att vara hemma i Juli och det känns lite som att sommaren kommer bli som den förra. Förlåt för det, jag ska göra det absolut bästa av situationen.

Klart slut varulvstjut!
/E

Inga kommentarer: