söndag, maj 13, 2007

Gränna och fest

Hej!

I lördags åkte jag och Calle till Gränna. Vi fick fint väder, goda polkagrisar och lunch i ett vackert samhälle med söta hus. Det verkar finnas lika många tandläkare som polkagriskokeri. Det finns säkert nån logisk förklaring till det :). Gränna är hur som helst väldigt vackert! Jag och Calle hade en kanondag!! Jag gillar den killen skarpt!
På kvällen åt tjejerna mat hos mig och sedan gick vi på ettans Tackfest (för nollningen), det var trevligt med pastasallad och fulvinsbål. :D Framåt midnatt cyklade jag, snabbt som vinden, till Calles korridorsfest. Där hittade jag min karl sovandes i sin säng med mobilen mot örat. Vi festade vidare och cyklade sedan hem till mig för att få sova i lugn och ro. Mysig söndagsfrukost med lätt huvudvärk. Så mycket mer blev det inte en söndag som denna... Ändå en bra dag, trots att jag brukar hata söndagar. Det blev en liten springtur i den regniga luften och gröt nu på kvällskvisten.



Jag lever som om vi hade tillgång till 2,35 planeter, vilket är mindre än det svenska genomsnittet på 3,4. Men vi har ju bara en planet. Hur lever du?
/E

1 kommentar:

Ljungan sa...

Jag får väl säga i mitt försvar att jag var jättetrött efter utflykten... :-)

Jag gillar dig skarpt också!
Puss!