söndag, maj 20, 2007

Efter SOF





SOF (studentorkesterfestivalen)
är då över för denna gång. Jag har haft roligt! MEN i torsdags tappade jag bort min bruna sjal med guldtrådar, i fredags mina cykellysen (stulna?) och igår ett örhänge (som jag gjort själv, så det är lätt att åtgärda).
På lördagen tittade vi på Kortegen -USA-tema. Väldigt fyndiga vagnar som drev med snabbmat, skönhetstävlingar och operationer, terorister osvosv....
Iallafall, en helg med vänner och pojkvän, grillning, öl, rom&cola, orkestermusik, overall och skön stämning.


Idag är det söndag och min panik inför denna dag börjar att komma. Ni vet ju hur jag känner inför söndagar. Jag kanske ska fixa lite plugg och sedan göra något. Alltså inte sitta vid msn och sega hela dagen. Jag måste ut. En långpromenad för mig själv kanske.


/E

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är färskpressad juice.. RIKTIGT god. endast frukter,och inget jävla socker. ;) så köp den - finns massa goda smaker att välja på. ;p puss gurka