tisdag, maj 22, 2007

Pärlor!



(Igår höll jag på att handla från panduro för 500kr igen. Jag tror att jag, om jag klarar tentan, kommer att shoppa lite där som belöning. Annars får det bli i sommar (win-win-situation).)


Idag har jag iaf fått lite plugg gjort. Jag gick och la mig kl 10 igår och somnade säkert före 11. Jag hade ställt klockan på 7 och tänkte att då borde jag vara utsövd. Jag såg framför mig en god frukost med moronsolen genom fönstret, men när jag vaknade insåg jag att det inte fanns något att äta och att solen inte sken. Jag somnade om och sov till halv 10, det kan inte vara sunt.

Igår eftermiddag satt jag i de sköna fåtöljerna på stadsbiblioteket, men dom hade ingen bok jag kunde ha direkt nytta av. Nåja... Imorgon får jag ta mig till biblioteket på morgonen och lägga beslag på REFlitteratur.

Lunch, sen 5km i rydskogen.

Jag vill kryssa till Riga!
/E



----16.16---
Ok. Jag handlade ändå. Hittade massa roliga pärlbutiker på internet som var lite billigare än panduro tror jag. Så nu har jag köpt pärlor för +400 kr. Nu behöver jag bara inhandla kedjor och tänger. Sen kan kreativiteten flöda!!

1 kommentar:

Anonym sa...

å, sköna fåtöljer på ett bibliotek... låter livsfarligt, jag skulle fastna där...:)